Ομάδα Ενδοσχολικών Επιμορφώσεων

Στα πλαίσια της δράσης αυτοαξιολόγησης των σχολικών μονάδων, όπως έχει οριστεί από το Υπουργείο Παιδείας, το 1ο Δημοτικό Σχολείο Μυκόνου έχει εντάξει στο πρόγραμμά του έναν κύκλο ενδοσχολικών επιμορφώσεων των εκπαιδευτικών. Η «Ομάδα Ενδοσχολικών Επιμορφώσεων», αποτελούμενη από τις εκπαιδευτικούς Ασημίνα Κουκά, Αγγελική Συλλούρη και Σοφία Στεργίδου, διοργάνωσε τις τρεις πρώτες συναντήσεις, που στέφθηκαν από επιτυχία. Σύσσωμη η ομάδα των εκπαιδευτικών προσμένει τη συνέχεια, καθώς τα θέματα που θίγονται και οι συζητήσεις που προκύπτουν κρίνονται άκρως σημαντικά για την προσωπική-επαγγελματική και ομαδική-σχολική εξέλιξη όλων!

Το ρόλο της εισηγήτριας ανέλαβε η εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής, MSc Σχολικής Ψυχολογίας-ψυχοθεραπεύτρια NDI, Ασημίνα Κουκά.

Στην πρώτη ενδοσχολική επιμόρφωση (Σάββατο, 26/02/2022) με τίτλο: «Διαφορετικοί, αλλά όχι κατώτεροι… Μια ματιά στον αυτισμό και τη διαφορετικότητα», έγινε η προβολή μιας ταινίας (αληθινή ιστορία), με πρωταγωνίστρια γυναίκα με αυτισμό. Με αφορμή αυτή την ταινία, πραγματοποιήθηκε παρουσίαση και μετέπειτα συζήτηση σε θέματα που αφορούν μαθητές/μαθήτριες με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Η δεύτερη επιμόρφωση (Σάββατο, 12/03/2022) με τίτλο: «Σχολικός Εκφοβισμός – bullying, Στρατηγικές παρέμβασης», ήρθε να συμπληρώσει το εβδομαδιαίο αφιέρωμα ως προς την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση ολόκληρης της σχολικής μονάδας απέναντι στο εν λόγω ζήτημα, που απασχολεί περισσότερο παρά ποτέ την κοινωνία μας.

«Σχολικός Εκφοβισμός – bullying, Στρατηγικές παρέμβασης»

Η τρίτη επιμόρφωση (24/03/2022) με τίτλο: «Βραχυχρόνιο πρόγραμμα παρέμβασης σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και Νομοθετικό πλαίσιο για τη συνεργασία Σχολείου-ΚΕΔΑΣΥ», έγινε έπειτα από αίτημα των εκπαιδευτικών, για ενημέρωση σχετικά με το νέο σχεδιασμό και όσα προβλέπονται για την παραπομπή μαθητών/μαθητριών για αξιολόγηση και γνωμάτευση στον υπεύθυνο φορέα του ΚΕΔΑΣΥ.

Μετά τη λήξη κάθε επιμόρφωσης, διατίθεται στους εκπαιδευτικούς έντυπο και ψηφιακό υλικό προς μελέτη και προβληματισμό, σχετικά προγράμματα πρόληψης/παρέμβασης και βιβλιογραφία για δυνητική έρευνα και αξιοποίηση.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *